Havnelangs på Astrup Fearnley Museet

Velkommen til Astrup Fearnley Museet under Havnelangs!

Familieomvisning
Bli med på familieomvisning i utstillingen Synnøve Anker Aurdal og lær om en av Norges fremste tekstilkunstnere! Omvisningen starter kl. 13:00 og varer i ca. 40 minutter, tilpasset både små og store publikummere.

Familieverksted
Vårt drop-in familieverksted holder åpent 12:00 –16:00. Her kan barna utforme sitt eget bidrag til et stort felles applikasjonsteppe – inspirert av utvalgte verk i utstillingen.

Både familieomvisningen og verkstedet er gratis å delta på, men voksne betaler ordinær inngangsbillett. Maks 20 deltakere på omvisning, førstemann til mølla-prinsippet gjelder. Oppmøte ved resepsjonen.

OM HAVNELANGS:
Oslo Havn og aktørene langs havnepromenaden inviterer byens befolkning til folkefest søndag 28. august. Aktører i havna og på byens populære havnepromenade inviterer til aktiviteter for hele familien, både på sjø og land. Her kan folk i alle aldre bli bedre kjent med aktørene i havna og få en spennende dag ved sjøen.

Les mer på Oslo Havns nettsider

Synnøve Anker Aurdal

Årets sommerutstilling vies Synnøve Anker Aurdal (1908–2000), en av Norges mest fremtredende tekstilkunstnere.